Saturday, November 24, 2012

PES 6 Option File Patch 2013 v.1 (Latest Patch)

3 comments
Salam..

Baru-baru ini saya agak sibuk menyiapkan satu patch terbaru untuk game Pro Evolution Soccer 6 iaitu "PES 6 Patch 2013 v.1.0".. Dan akhirnya, Syukur Alhamdulillah saya berjaya menyiapkannya dengan selengkapnya. Namun, saya hanya dapat uploadkan Option File sahaja atas sebab teknikal. Tapi saya akan mengupload file-file yang lain selepas ini. Jadi nantikan updated dari saya.



Terbaru dalam patch ini:
  1. Transfer player berdasarkan transfer terbaru.Seperti; Ibrahimovic ->PSG
  2. Club yang baru masuk dalam BPL, Ligue 1, Serie A, Bundesliga dan La Liga disertakan.Seperti; Calta De Vigo, Deportivo La Caruno, Southampton, Reading dan sebagainya.
  3. Terdapat 3 kelab fantasi saya iaitu; My Dream Team, Malaysia All Star dan Legend All Star.
  4. Team All Star untuk 5 Liga terbaik Dunia iaitu; BPL All Star, Ligue 1 All Star, Bundesliga All Star, La Liga All Star dan Serie A All Star.
  5. Muka dan Rambut Pemain adalah yang terbaru.
  6. Design menu lebih ringkas.
  7. Dan banyak lagi yang anda kena explore sendiri...
Download Option File di sini.

3 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    tolong update OF kawan?saya tertggu2 skg.tq

  2. Beberapa minggu lagi musim perpindahan pemain akan berlangsung, insyaallah saya akan update apabila "transfer windows" ditutup..OK~

  3. odudu udo says:

    sorri pls can't get you.
    can you write in english for me

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...