Friday, March 16, 2012

Pergaduhan Paling Teruk Di Internet

6 comments
Pada suatu hari, di ruangan maya terjadi pergaduhan yang antara penguni sesama sendiri. Mereka cuba untuk memperlihatkan bahawa mereka la yang paling hebat.


Ikuti sorotan pergaduhan tersebut :~>

WIKIPEDIA : Aku adalah sumber ilmu aku tahu semua.


FACEBOOK : Tapi ramai orang lebih suka sama aku.


GOOGLE : Aku punya semuanya.


MOZILA : Kalau aku tiada, kau sangka kamu dapat di akses ka?


EXPLORER : Kalau kau tiada, masih ada aku bah.


MOZILA : Hee..menyampuk saja.


EXPLORER : Cheh..kau tu berlagak hebat saja


INTERNET : Sudah-sudah, kalau aku tiada kamu semua ni tiada apa-apa gunanya ni.


FACEBOOK : Huuu, orang lebih suka dengan aku, jadi akulah yang paling hebat.


YAHOO : Facebook, Ingat tanpa saya semua orang tidak dapat buat Email!


GOOGLE : Yahoo, Saya pun boleh buat Email weee.


INTERNET : zzz... Bagus lagi aku tidur. Aku tahu, aku juga yang paling hebat.


KOMPUTER : Saya Paling Tahap Dewa di sini.

MANUSIA : [SHUT DOWN KOMPUTER]...nah, Mati kamu semua!!!Ahahahaha...




# Tiada yang sempurna, selain CiptaanNya.

6 Responses so far.

  1. Hanif says:

    hehehehehe...nice entri!!
    Salam kenal

  2. d4533k3r says:

    Thanks Hanif~

    Salam kenal juga~

  3. Mama Lynn setuju nampaknya~ eheheheh

  4. Hafizul says:

    Hebat lagi TNB...manusia nak on komputer pn x leh klau xde letrik..huhu

  5. ahaha..macam tu pulak ye @Hafizul???Apa-apa pun Allah S.W.T yang Maha Kuasa

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...