Monday, March 12, 2012

Jom jadi geng KAMI BLOGGER MALAYSIA

8 comments

KAMI BLOGGER MALAYSIA adalah satu komuniti baru yang mengabungkan blogger di Malaysia ini, Dengan yang demikian, saya mengajak rakan pembaca yang juga blogger dari Malaysia ; Jom jadi geng KAMI BLOGGER MALAYSIA. Untuk keterangan lanjut sila klik di sini

# Kepada Admin blog KAMI BLOGGER MALAYSIA, saya blogger dari Timur Malaysia (Sabah).

Saya akan tagged 5 rakan blogger sebagaimana syarat penyertaan. Mereka ialah:
  1. BoLonG punYa ceRiTa...=)
  2. Lady Milo   
  3. AbgferOz 
  4. Sharina Abdullah   
  5. AKU ANAK PAHANG

8 Responses so far.

  1. wah..cam menarik jer. ley join gak nanti (^_^)

  2. d4533k3r says:

    Ya..join la..lagi ramai, lagi best ni!~~hehehe

  3. dari sabah juga :) done follow

  4. d4533k3r says:

    Ohw.. rakan blogger senegeri la ni~ TQ2x~

  5. Lady Milo says:

    terima kasih tag saya... :-)

  6. d4533k3r says:

    Ok..sesama!! da tak tahu nak tag siapa lagi da~ahahaha

  7. Datang jalan-jalan kat sini. Salam kenal...

    --> Blog Rilek-Rilek <--

  8. Salam Kenal juga Patrick Star~ Datang2 la selalu~

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...