Friday, March 30, 2012

Bila Kantuk Di Tahan Dengan Senyuman [Video]

4 comments
Baru sebentar dari kakak saya menunjukkan satu video yang menarik dari Youtube kepada Ibu melalui konsol Androidnya. Saya tertarik untuk turut melihat selepas mendengar Ibu berkata yang bayi dalam video tersebut serupa dengan saya semasa saya masih kecil. Hohohooooo..CUTE!!!  Video ni adalah mengenai seorang bayi yang bernama Leo yang cuba melawan kantuknya walaupun ternyata memang da mengantuk betul. Yang menariknya, bayi tersebut boleh senyum dalam keadaan tersebut! Bah..lebih baik terus tengok video tersebut :~>


Em..ada juga la mirip-mirip dengan saya semasa saya kecil kalau tengok gambar-gambar lama saya (cheh...ahahahaah).Tapi yang pasti saya terhibur dengan video ni.. Anda bagaimana???

4 Responses so far.

  1. haha..teringat kenangan lama (^_^)

  2. ahahaha..KAA (Kongsi Apa2 Aje) ada kenangan yang sama ke???

  3. huhu..yang sedey yer admin langsung takde gambar kenangan masa kecil2. dengan cerita ibu bapa jelah...huhu (^_^)

  4. Takpe jangan sedih2~ sekurang2nya ada lagi cerita2 masa kecik untuk di dengari.. Kiranya da beruntung juga tu~ eheheh!!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...