Monday, January 2, 2012

Wahai Kaum Adam, Sila Periksa Jari Anda Sekarang Juga!!

4 comments
~Selamat Pagi Dunia~

Entry ini tercetus, apabila pada suatu hari adik saya menemui saya dan meminta saya menghulurkan tangan saya. Tanpa berfikir panjang, saya menurut saja la. Beliau pun membelek-belek tangan saya. Lepas tu dengan tersenyum beliau berkata : "Ohw!! Ngam juga".  Saya yang kehairanan pun bertanya la : "Apanya yang ngam". Beliau pun memberitahu saya suatu fakta sains yang di temuinya diinternet. Sila rujuk gambar dibawah ini.


Faktanya:
  1. Jika jari manis anda lebih panjang daripada jari telunjuk, maka anda adalah lelaki sejati.
  2. Jika jari manis anda sama panjang dengan jari telunjuk, maka anda adalah lelaki 2jati a.k.a "gay"
Kajian saintifik yang dijalankan untuk ini adalah kajian berkaitan "hormon" yang terlibat dalam proses perkembangan tubuh badan manusia. Setelah itu, teori ini pun tercipta la. Oleh yang demikian, silalah periksa tangan anda sendiri, then periksa tangan teman anda, dan seterusnya.

# Trans : ngam = ok

4 Responses so far.

  1. Emmet says:

    dah check.. nasib baik aku bukan gay.. hehe

  2. Anonymous says:

    boleh percaya ke? jari manis aku sama dengan jari telunjuk, tapi aku tak minat langsung pun mana-mana lelaki. Mengarut je benda ni.

  3. d4533k3r says:

    ahahah..tu kajian sains!!percaya ke tak trpulang~

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...