Monday, January 9, 2012

Papan Tanda Yang Tersangat Lucu

0 comments


~Salam~

Kelmarin saya post pasal papan tanda tandas, hari ni pulak pasal papan tanda yang lebih umum. Papan tanda ini adalah tersangat lucu bagi yang memahami maksud tersirat dan apa yang cuba disampaikan kepada masyarakat awam. Cuba lihat:~>

 ~> Saya tertanya-tanya, haiwan apalah yang ada kat dalam tu sehingga apabila memakan manusia boleh membuatkan mereka sakit~???Setahu saya, daging yang paling sedap di dunia adalah daging manusia.<~[tak pernah rasa, tapi pernah baca]

 ~> Yang ni saya rasa ada menjelaskan bahawa apabila anda terlanggar orang tua yang sedang melintas, terus sahaja hantar ke kawasan kubur yang berdekatan..Hahhaha


 ~. Yang ni saya rasa anda patut terus maju ke hadapan.

 ~> Saya bingung dengan benda ni??!@#$%^&*

 ~> Manatau tuan empunya anjing tak nampak papan tanda ni, sekurang-kurangnya anjingnya pun faham. hahahha.. Orang yang membuat papan tanda ni faham bahasa anjing~
~>Teringat time naik bas sekolah dulu <~[Geng Bas Sekolah juga ni~], asal naik bas, buka tingkap luas2-then keluarkan lengan, kekadang dengan kepala2 sekali dikeluarkan!<~Syok rasanya di tiup angin!! Berbalik kepada papan tanda ni, saya sangat setuju dengan perintah sambil mengugut yang di ungkapkan. menarik!!Don't you think so???


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...