Wednesday, November 16, 2011

Lirik Lagu Tolong Aku - The Rain

0 comments
~Salam~

Tatkala saya tengah melayari internet, saya tiba-tiba teringat pada sebuah lagu yang saya sangat suka suatu ketika dahulu. lagu ini memang sangat best, tapi saya rasa, lagu ni tak cukup terkenal berbanding lagu-lagu lain! Apa pun saya sangat suka lagu ni.. Saya suka lagu ni kerana, lagunya slow sahaja di samping liriknya penuh makna. Liriknya adalah seperti berikut:~>

Tolong Aku - The Rain

Tolong aku sahabatku
Dengarkan jerit hatiku
Tentang dia tentang dia
Masih selalu tentang dia

Ajak aku bersamamu

Kemanapun engkau mau
Tenangkan aku tenangkan aku
Sabarlah tenangkan aku

Dia pernah membuatku merasa sempurna

Hingga aku pun menjanjikan selamanya
Namun ternyata mimpi yang dia punya
Berbeda berbeda..

Aku takkan bisa

Hidup tanpa dia
Dia yang membuat
Aku bahagia
Tolong aku untuk
Melupakan dia
Sungguh hanya itu
Yang aku minta 


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...