Sunday, September 4, 2011

.:Free_SMS Using Computer:.

2 comments
~~Assalamualaikum n Salam Syawal~~

Sebelum ni saya agak cemburu dengan Indonesia di atas laman webnya www.sms-online.web.id yang menyediakan khidmat pesanan ringkas melalui komputer. Tapi sekarang tidak lagi kerana saya sudah jumpa laman web seumpamanya di Malaysia. Tahniah la kepada pihak admin laman www.mostsms.com. Saya sangat suka laman ni!! Dapat digunakan di saat darurat (habis kredit ler~~~)..hahahaha!!Sebab tu juga la saya merajinkan jari-jari ini melenggang-lenggok atas papan kekunci ni. Nak share la konon ni..Umpp..walaupun saya rasa ramai yang da tahu benda ni,(56918 like dari penguna da..)tapi rasanya tak salah berkongsi pengetahuan kan??? Ok..Bahan-bahannya:

1)  Komputer + Sambungan Internet
2)  Telefon Bimbit anda
3)  Teh laici (kot2 korang dahaga ka...)hahahaha

hahaha..mengarut saja~~Well..buka la laman www.mostsms.com pada komputer anda, pastu anda kena daftar (sign up) untuk mengunakan aplikasi web ini dan untuk mendapatkan password yang akan anda gunakan pada saat anda login nanti.. Password akan dihantar ke nombor telefon bimbit yang anda masukkan pada saat anda sign up.. Dan setelah anda selesai sign up, sms akan sampai ke telefon bimbit anda untuk pemberitahuan password anda. Seterusnya anda login dan..teruskan menghantar sms free ke sebarang nombor di Malaysia.. Saya sudah..anda bila lagi???memang berkesan!!Em..cubala...

Em~Itu sajala..Ehhh...Sebelum terlupa, sempena Bulan Shawal ni, saya memohon kemaafan andainya ada kesilapan.. malas nak buat single entry pasal raya, sebab takde benda nak cerita. Raya kat rumah saja la..takde kawan-kawan yang ajak beraya..Huhuhu..Hampeh!!!Tak pe la.. Siapa  la saya...\
ok la.. Salam Lebaran Salam Kemaafan, jangan lupa cuba aplikasi web yang best ni tau!!

2 Responses so far.

  1. Terbaik!!
    Memang PERCUMA :DD

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...