Sunday, May 1, 2011

.:Pembaharuan Dalam Blogku:.

0 comments
~Salam Sejagat~

Pada entry kali ini saya hanya mengkhabarkan kepada para pembaca bahawa saya membuat sedikit pembaharuan terhadap blog saya ini. Saya sebagai seorang pengedar bebas (Independent Distributor) TIENS ingin memberi sedikit maklumat berkaitan, dengan menulisnya dalam blog ini. Namun, sebagai penegasan di sini, saya ingin sekali menegaskan bahawa  blog ini bukanlah laman sesawang utama TIENS, saya hanyalah seorang individu yang bertindak sebagai pengedar bebas. Untuk itu, sebarang kesilapan tiada kena mengena dengan KUMPULAN TIENS, melainkan kesilapan saya sendiri. Sebarang kesilapan harap di maafkan dan jangan segan silu untuk menegur saya. Kerana sebagai manusia biasa,saya juga tidak terlepas untuk melakukan kesilapan samaada dalam sedar mahupun tidak sedar.

Jika anda dapat melihat pada bahagian atas blog ini, terdapat kolum baru iaitu, TIENS dan SUPPORT SYSTEM. Dalam kolum TIENS saya menyajikan entri yang berkaitan dengan TIENS seperti produk- produk yang di keluarkan oleh TIENS dan sebagainya. Di sana anda akan mendapat maklumat yang benar. Dalam kolum SUPPORT SYSTEM pula, saya akan menulis entri-entri yang berkaitan tentang bagaimana cara menjalankan perniagaan Personal Francise ini dengan benar. Jadi untuk keterangan lanjut, sila tunggu entri akan datang. 

# Untuk sebarang pertanyaan, sila hantarkan  pertanyaan anda ke : sickfblogging@gmail.com

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...