Saturday, April 30, 2011

.:Regata Lepa 2011:.

0 comments
~Salam Regata~
  
Ha..ni nak kongsi sikit gambar-gambar yang dapat saya snap ketika regata lepa yang lepas!!!alamak!!lapuk sdh..regata lepa da habis da...Tapi tak pe..Asalkan ada...terlalu ramai orang..sampai pitam saya jadinya!!!huhuhuh...Terima kasih la kapada sahabat baik saya yang bernama Zaim,sebab menemankan saya time tu!!hingga menghantar saya ke rumah lagi tu..Cheh!!!huuh..Sebenarnya saya lambat datang..datang-datang da habis!!!hahah~sebenarnya saya tak mau datang!!!MERAJUK kunun..n tak suka ramai2 ni!!maksiat berlaku depan mata..huhuh!!!Tidakkk..ahaha!!! Tapi saya di tugaskan menemani Mama time tu!!Kakak dan Adik sibuk!!jadi saya jalan dengan Mama sebelum jumpa dengan Zaim..Nah!!Enjoy la tengok gambar-gambar ni~
Orang da berkemas time aku datang..huhuhu

Sambulayang d langit biru..
Jeti baru...
Dataran Lepa dulu..
Wow...smart kan??
cayalah..

D belakang Seafest..

Jalan raya bukan utk kereta sudah..

Kereta siapa la ni!!!Sory2..

Todak yang tetap setia..Berhujan berpanas..huhuh!!!

Pandangan dari jalan ke Floating

Lagi dari jalan ke Floating

Opppss..AMARAN

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...