Wednesday, March 30, 2011

.:Kaki Oh Kaki:.

0 comments
~~Assalamualaikum~~

Tempoh hari saya ada cerita berkenaan tangan saya yang mengeletar tak tentu-tentu..
Bah..kali ni..nak cerita lagi pasal kaki saya yang sakit seolah-olah ada luka..padahal tiada..
Ahaha...Tiada jua aku memaksa kau membaca ya!!!hehehe..
Cerita ku sukati ku la...
Sebenarnya aku rasa sakit kaki ku ni berpunca dari sejuknya lantai yang aku pijaki..
aik???apa kaitan???hehehe...ntah la..aku pn tak tau..
Tapi memang sakit la jua..kadang-kadang tu mcm menyucuk-nucuk..
huuhuh

            



<~ kaki ku tanpa lapik~huhuhu!!!!


setelah aku fikir-fikir!!!apa ya perlu aku buat..???
Jeng2x..Mentol menyala...ahahaa!!!aku keluarkan senjata rahsia ku yang jarang sekali aku pakai...
                        
                
                        Kasut Beruang~>



Ahahaha...memang lucu bentuknya!!benda ni saya dapat dari seorang makcik saya suatu ketika dulu!!
itu la alternatif saya buat masa ni~tapi..kaki saya masi jua sakit bah!!
musim hujan bah sekarang..lantai dan sekeliling ni sejuk saja...
apa-apa pun!!~BYE..ahahaha
HOSPITAL adalah antara tempat yang aku tak berapa suka "lawati"...
that's why aku tak pergi check ke sana...lagi pun banyak lagi orang yang betul2 memerlukan perkhidmatan hospital...jadi kalau aku ke sana,hanya akan menambah bilangan orang menunggu untuk mendapatkan rawatan.
ahahaha~ALASAN!!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...